Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Anastasis

Meta Tags. Δεν είναι μόνο για προώθηση ιστοσελίδων…

Recommended Posts

Αποτέλεσμα εικόνας για html
 
 

Πολλοί συνδέουν  τα meta tags με τις ιδιότητες που αφορούν την δήλωση κάποιων στοιχείων στις μηχανές αναζήτησης και θεωρούν ότι ο ρόλος τους αναλώνεται αποκλειστικά στο κομμάτι της προώθησης μιας ιστοσελίδας (title, meta keywords, meta description ).

 

Παρότι ο ρόλος τους είναι σημαντικός σε αυτό το επίπεδο (πλέον το google ουσιαστικά αγνοεί τα meta keywords και το meta description όσο αφορά την προβολή του site στα εκεί δηλωμένα δεδομένα και περιορίζεται στις πληροφορίες που εμπεριέχει το title ) θα δείξουμε κάποια άλλα meta tags που αφορούν διαφορετικούς τομείς.

 

 

 

1) Πως να εμποδίσουμε τα robots των μηχανών αναζήτησης να βάλουν στο ευρετήριο τους την ιστοσελίδα σας

 

 

 

Σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο θέλουμε η σελίδα μας είτε να μην εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. χρήση του web site από ένα περιορισμένο κοινό  είτε να αποφύγουμε ένα cpu overload σαν αυτό που περιέγραψα εδώ ) , με τη χρήση του tag <META> μπορούμε να σταματήσουμε τα robots ( τουλάχιστον όσα διαβάζουν τις οδηγίες μας )Χρησιμοποιούμε τις τιμές noindex για να εμποδίσουμε τα ρομπότ να βάλουν σε ευρετήριο τη σελίδα μας και nofollow για να εμποδίσουμε τα ρομπότ να βάλουν σε ευρετήριο οποιεσδήποτε σελίδες συνδεδεμένες με τη σελίδα μας.
 

Για παράδειγμα:<META NAME=”robots” CONTENT=”noindex, nofollow”>

 

 

 

2) Καθορισμός ημερομηνίας λήξης

 
Μπορούμε να καθορίσουμε μία ημερομηνία λήξης για τη σελίδα μας, για να ξέρουν οι χρήστες ότι βλέπουν  την τελευταία έκδοση της σελίδας.
Μεταξύ των κωδικών <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:
 
<META HTTP-EQUIV=”Expires” CONTENT=”ημερομηνία λήξης της σελίδας μας”>
 
 
Για παράδειγμα:<META HTTP-EQUIV=”Expires” CONTENT=”Tues, 15 Jul 2012 12:46:45 GMT”>
 

 

3) Καθορισμός πληροφοριών συντάκτη και πνευματικής ιδιοκτησίας

 

Μπορούμε να καθορίσουμε πληροφορίες για τη σελίδα μας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του συντάκτη και της πνευματικής ιδιοκτησίας.

 

Για τον καθορισμό πληροφοριών συντάκτη, μεταξύ των tags <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:

 

<META NAME=”author” CONTENT=”Το όνομα του ατόμου που δημιούργησε τη σελίδα”>

 

Για τον καθορισμό πληροφοριών πνευματικής ιδιοκτησίας, μεταξύ των tags <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:

 

<META NAME=”copyright” CONTENT=”Έτος του copyright και το όνομα του ατόμου ή της εταιρείας που έχει το copyright”>

 

Για παράδειγμα:

 

<META NAME=”author” CONTENT=”Θανάσης Δαβαλάς”>

 

<META NAME=”copyright” CONTENT=”2013 DreamWeaver.Gr”>

 

Οι συνάδελφοι που ασχολούνται με την δημιουργία ιστοσελίδων γνωρίζουν ότι έτσι μπορούν να αφήσουν το διακριτικό ίχνος τους. Ελπίζουμε να συμβάλλαμε με το άρθρο μας αυτό στην διάλυση της πλάνης  ότι τα meta tags αφορούν μόνο το seo. Φυσικά υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα επίσης από meta tags με άλλες πρακτικές χρησιμότητες στα οποία θα αναφερθούμε σε κάποιο μεταγενέστερο άρθρο μας.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×