Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/15/2016 in all areas

  1. 1 point
    1) Πότε ξεκίνησε η εταιρία σας να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα? Η Εταιρεία μας δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2006. 2) Ποίες υπηρεσίες παρέχετε? - (περιληπτικά) - Είμαστε επίσημοι καταχωρητές ονομάτων GR. Προσφέρουμε ονόματα gr σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, διαθέτουμε κλίμακα εκπτώσεων ανάλογα με τον αριθμό των ονομάτων σας καθώς και πρόγραμμα μεταπωλητών με πλήρες API για WHMCS. - Υπηρεσίες Φιλοξενίας Ιστοσελίδων (shared hosting). Αποκλειστικά σε Επώνυμους Linux servers με cPanel και 24ωρη παρακολούθηση που εξασφαλίζει ασφάλεια και σταθερότητα. - Υπηρεσία Hosted Email. Ξεκινά από 5G και μπορεί να επεκταθεί έως τα 20G. Το webmail του έχει πολλά έξτρα. - Υπηρεσίες Σχεδιασμού Mobile Friendly Ιστοσελίδων αλλά και Γραφιστικών για ολοκληρωμένη και ομοιόμορφη εικόνα μιας επιχείρησης. Με μελέτη μάρκετιγκ και έρευνα αγοράς, αυξάνουμε κατακόρυφα τις πιθανότητες επιτυχίας. - Υπηρεσίες Digital marketing - VPS Servers σε Cloud με πολύ υψηλό uptime, μεγάλη επάρκεια πόρων και υψηλή απόδοση, αποκλειστικά σε δικούς μας πελάτες με μεγάλα sites υψηλών απαιτήσεων (πχ eshops, εφημερίδες, περιοδικά κλπ). - Προϊόντα ασφάλειας υπολογιστών (σουίτες προστασίας του υπολογιστή σας ή του server σας), προϊόντα ασφάλειας Ιστοσελίδων (Πιστοποιητικά SSL, Online σκανάρισμα και παρακολούθηση της ασφάλειας του site σας κλπ) 3)Πιστεύετε ότι οι έλληνες είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις τεχνολογίες και την χρήση τους? Πλέον όλο και περισσότεροι Έλληνες εξοικειώνονται σταδιακά με αυτές τις τεχνολογίες, καθώς βλέπουν την ανάγκη εφαρμογής τους στην ζωή τους και κυρίως στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Επιπλέον παρέχουμε διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση όπου χρειάζεται. Οι πελάτες μας μπορούν να στηρίζονται σε εμάς και να μην ασχολούνται περισσότερο απ'όσο είναι απαραίτητο. 4)Τι υποστήριξη παρέχεται? - Παρέχουμε υποστήριξη όλες τις μέρες του χρόνου (ακόμα και τις αργίες) μέσω του συστήματος αιτημάτων υποστήριξης (support tickets) ή μέσω email. Για λόγους ασφάλειας, μέσω email απαντάμε μόνο σε γενικά θέματα. Για θέματα που αφορούν υπηρεσίες πελάτη και ειδιά όταν απαιτείται επέμβαση σε υπηρεσία, εξυπηρετούμε μόνο μέσω των αιτημάτων υποστήριξης, καθώς το login του πελάτη στον λογαρίασμό του, ενισχύει κατά πολύ την ασφάλεια. - Επίσης Δευτέρα ως Παρασκευή υπάρχει γραφείο κοινού, όπου δίνουμε την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω δύο γραμμών τηλεφώνου (1 σταθερής και 1 κινητής τηλεφωνίας), επικοινωνία μέσω Skype (χρήστης ziz.gr), επικοινωνίας μέσω του Chat που υπάρχει στην αρχική μας σελίδα στο ziz.gr - Το ωράριο του γραφείου εξυπηρέτησης κοινού, ενημερώνεται ταχτικά στο Google my Business https://business.google.com/b/110572423666513259181/dashboard/l/10600597984948186022?hl=el-US&utm_source=gmb&utm_medium=et&utm_campaign=ww-ww-et-ip-z-gmb-s-z-l~skp-manage-u - Τέλος, σε ειδικές περιπτώσεις, παρέχουμε απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω ειδικής εφαρμογής. Με αυτήν ο τεχνικός μας συνδέεται στον υπολογιστή του πελάτη "ζωντανά" και τον βοηθά στο πρόβλημά του. 5)Από πόσα στελέχη αποτελείται η εταιρία σας? - Το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών μας εδρεύει στο εξωτερικό. Εκεί οι υπηρεσίες μας εποπτεύονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, από εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο εργάζεται σε βάρδιες, παρέχοντας έτσι προδιαγραφές που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε δεδομένης της οικονομικής κρίσης. Ο αριθμός του προσωπικού εκεί είναι εξαιρετικά μεγάλος, και οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται σε μας μέσω εμπορικής συμφωνίας και ειδικής μίσθωσης. - Εντός Ελλάδας ο αριθμός ατόμων μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τις ανάγκες, αλλά σταθερά έχουμε: - Την ειδικό του Μάρκετινγκ - Έρευνας αγοράς - Προώθησης υπηρεσιών (Καμπάνιες Google με πιστοποίηση Google). - Τα 3 άτομα εξυπηρέτησης πελατών που καλύπτουν μεγάλο φάσμα γνώσεων - Δύο εξειδικευμένοι συνεργάτες για το κομμάτι του εξειδικευμένου προγραμματισμού κλπ 6)Γιατί να προτιμήσει κάποιος εσάς? Για την εξειδίκευση, την εξυπηρέτηση, την ποιότητα των υπηρεσιών, τον υψηλό συντελεστή τιμής προς απόδοση. Ένας άλλος πολύ σημαντικός λόγος είναι η ολοκληρωμένη μορφή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Φροντίζουμε να καλύπτουμε όλο το φάσμα των αναγκών μιας επιχείρησης σχετικά με το internet, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να απευθύνονται σε πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές. Καλλιεργούμε ένα κλίμα φιλικό και υποστηρικτικό θέτοντας ως προτεραιότητα την κάλυψη των αναγκών του πελάτη μας. 7)Μελλοντικά σχέδια? - (Επέκταση ή προσθήκη σε κάτι?) Δεδομένης της κρίσης, μελετάμε τρόπους να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής αξίας και χρησιμότητας σε τιμές που να είναι προσιτές για τον επαγγελματία που αυτή την στιγμή δυσκολεύεται να τις έχει, ενώ πραγματικά τις χρειάζεται, αφού το διαδίκτυο είναι ο πιο προσιτός και αποδοτικός τρόπος επέκτασης των δραστηριοτήτων του. Φυσικά ένα κομμάτι των μελετών, αφορά και τρόπους για να διατηρήσουμε την υψηλή μας ποιότητα και τις προσιτές μας τιμές στις υπηρεσίες που ήδη παρέχουμε. ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Το κουπόνι μας με κωδικό HAPPY-DAY δίνει έκπτωση 20% σε τα όλα πακέτα shared hosting καθώς και στα ονόματα GR. Έτσι ένα όνομα gr θα κοστίσει μόλις 13,60 ευρώ για 2 χρόνια κατοχύρωσης (+φπα), ενώ η φιλοξενία θα ξεκινά για το μικρό μας πακέτο που συνδυάζεται με όνομα από 14,40 ευρώ (+φπα) για το 1ο έτος. - Το κουπόνι ισχύει μόνο για νέους πελάτες (νέα εγγραφή), μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για 1 φορά, για ότι χρονική διάρκεια και αν επιλέξει. - Αν υπάρξει οποιαδήποτε δυσκολία στα βήματα παραγγελίας ή και στην χρήση του κουπονιού, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας. Nicholas P. https://www.ziz.gr Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την www.ziz.gr για την άμεση ανταπόκριση και για την προσφορά -20%
  2. 1 point
    εχει τύχει πολλές φορες σε daily usage reports να βλέπουμε το xmlrpc.php ως πρώτη αιτία φόρτου, ο λόγος αναλύεται εδώ: https://bobcares.com/blog/xmlrpc-php-causing-high-load-in-server-how-to-recover-and-prevent-this-issue-in-cpanel-plesk-and-directadmin-apache-servers/ "In cPanel, Plesk and DirectAdmin servers that have WordPress websites, high server load is sometimes reported with “xmlrpc.php” showing up as the top CPU hog. xmlrpc.php is a file in WordPress websites used for remote publishing and ping-back tracking. Botnets target this file to initiate brute force attacks to gain control of the targeted website. This causes high load in the server." όπως και κάποιες λύσεις βελτιστοποίησης και αντιμετώπισης του φαινομένου: How to recover from high load When the server is under high load, your first priority is to restore normalcy. For this, you’ll need to prevent access to xmlrpc.php at the Apache connection level. You can do this by adding the below directive to Apache configuration file, and restarting the server. Files ~ "xmlrpc.php" Order allow,deny Deny from all Files How to prevent xmlrpc.php abuse Disabling access to xmlrpc.php is only a temporary solution as many websites would need it to track blog ping-backs or do remote publishing. So, the solution is to block the attacks based on a common attack signature. Here’s a sample of xmlrpc.php attack log: 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:37:54 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4859 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:37:55 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4859 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:37:57 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4859 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:38:02 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4859 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:38:11 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4861 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:38:13 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4861 37.203.208.49 - - [21/Jan/2015:15:38:18 -0500] "POST /xmlrpc.php HTTP/1.0" 503 4861 A valid request will have a referrer field, while the attacks wont usually have a referrer field. So, a firewall rule can be used to block such requests. Mod_security can come in very handy for this. Add the following to the mod_security rule set. #Block requests to xmlrpc.php with no referring URL SecRule REQUEST_METHOD "POST" "deny,status:401,id:5000900,chain,msg:'xmlrpc request blocked, no referer'" SecRule &HTTP_REFERER "@eq 0" "chain" SecRule REQUEST_URI "xmlrpc.php" For dedicated servers with a limited set of WordPress sites, it might be easier and more flexible to install a plugin like “xmlrpc attacks blocker“. https://srd.wordpress.org/plugins/xmlrpc-attacks-blocker/
×